کنکور غول نیست...
کنکور سدی است که با رعایت صحیح اصول مطالعه، می توان به راحتی آن را شکست. 
نویسندگان
نظر سنجی
در راه رسیدن به موفقیت به کدامیک از موضوعات زیر نیاز بیشتری دارید؟






صفحات جانبی

متأسفانه خواب بیش از حد در ظهر یکی از اصلی ترین عوامل عقب افتادگی داوطلبان کنکور تبدیل شده است.

هر انسانی باید بین 8-7 ساعت خواب شبانه روزی داشته باشد که بهتر است این میزان خواب در شب محقق شود تا ضمن تجربه خوابی راحت، ترشح هورمون ملاتونین نیز به خوبی صورت پذیرد.

بهتر است خواب ظهر کمتر از 1 ساعت باشد تا شخص به خواب عمیق فرو نرود. وگرنه پس از بیداری، بی حوصلگی و کسل بودن را تجربه خواهد کرد که از یادگیری مفید پس از بیداری جلوگیری خواهد کرد.

پس سعی کنید به جای خواب طولانی در ظهر، خواب راحتی را در شب تجربه کنیم. یک لیوان شیر گرم پیش از خواب شب فراموش نشود.

البته اگر تا الان خواب طولانی در ظهر داشته اید، به یک باره خواب خود را کاهش ندهید بلکه سعی کنید روزی 5 دقیقه از خواب ظهر خود کم کنید.




طبقه بندی: مشاوره تحصیلی،
برچسب ها: مشاوره تحصیلی، کنکور، خواب ظهر، ملاتونین، مشاوره،
[ یکشنبه 30 آذر 1393 ] [ 03:45 ب.ظ ] [ مشاور تحصیلی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

برنامه ریزی درسی و مشاوره تحصیلی تخصصی
ارائه دهنده جدیدترین روش های موفقیت در کنکور
راه ارتباط با مشاور:
konkurmoshavereh@gmail.com
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
تماس با ما

کنکور غول نیست

کنکور غول نیست...

کنکور غول نیست...
کنکور سدی است که با رعایت صحیح اصول مطالعه، می توان به راحتی آن را شکست. 
نظر سنجی
در راه رسیدن به موفقیت به کدامیک از موضوعات زیر نیاز بیشتری دارید؟






صفحات جانبی

متأسفانه خواب بیش از حد در ظهر یکی از اصلی ترین عوامل عقب افتادگی داوطلبان کنکور تبدیل شده است.

هر انسانی باید بین 8-7 ساعت خواب شبانه روزی داشته باشد که بهتر است این میزان خواب در شب محقق شود تا ضمن تجربه خوابی راحت، ترشح هورمون ملاتونین نیز به خوبی صورت پذیرد.

بهتر است خواب ظهر کمتر از 1 ساعت باشد تا شخص به خواب عمیق فرو نرود. وگرنه پس از بیداری، بی حوصلگی و کسل بودن را تجربه خواهد کرد که از یادگیری مفید پس از بیداری جلوگیری خواهد کرد.

پس سعی کنید به جای خواب طولانی در ظهر، خواب راحتی را در شب تجربه کنیم. یک لیوان شیر گرم پیش از خواب شب فراموش نشود.

البته اگر تا الان خواب طولانی در ظهر داشته اید، به یک باره خواب خود را کاهش ندهید بلکه سعی کنید روزی 5 دقیقه از خواب ظهر خود کم کنید.




طبقه بندی: مشاوره تحصیلی،
برچسب ها: مشاوره تحصیلی، کنکور، خواب ظهر، ملاتونین، مشاوره،
[ یکشنبه 30 آذر 1393 ] [ 03:45 ب.ظ ] [ مشاور تحصیلی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

برنامه ریزی درسی و مشاوره تحصیلی تخصصی
ارائه دهنده جدیدترین روش های موفقیت در کنکور
راه ارتباط با مشاور:
konkurmoshavereh@gmail.com
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
تماس با ما

کنکور غول نیست